Servei Català de Trànsit (SCT)

  1. Requeriment de dades del conductor/de la conductora d’un vehicle
  2. Notificació d’acord d’incoació d’ofici d’un expedient sancionador per infracció de l’art. 153
  3. Notificació d’acord d’incoació d’ofici d’un expedient sancionador per infracció de l’art. 65.5.J
  4. Notificació de proposta de resolució
  5. Requeriment de pagament
  6. Resolució sancionadora
  7. Recurs extraordinari de revisió al Servei Català de Trànsit

A més us recomanem que presenteu una queixa o reclamació al Síndic de Greuges (si l’expedient és del SCT) o bé al Defensor del Pueblo (si l’expedient és de la DGT).

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Documentació pràctica, Peatges, Peatges, Preguntes freqüents. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

10 respostes a Servei Català de Trànsit (SCT)

  1. Aida ha dit:

    moltes gràcies per tota aquesta feinada tant ben feta! 😀

  2. Joel ha dit:

    El sindic de greuges passa de contestar…

  3. Tomàs ha dit:

    Ja he pagat la multa, tenia l’oportunitat de pagar 50€ des del primer moment, però amb el recurs d’al·legacions primer m’ho han pujat a 100€, sort que només en vaig fer un de #novullpagar.
    Gràcies a Solidaritat Catalana per la Independència per jugar amb els diners dels catalans, que el CNI us ho pagui, el poble ja us ho ha pagat.

  4. jordi m. ha dit:

    No he vist cap document especific per fer un recurs contra una denuncia per l’article 94.1.G, en un acte del #novullpagar a la C33. Pot ser que no hagi buscat be per ací?

  5. Jordi ha dit:

    Benvolguts NO PAGADORS, acabo de rebre la resolució sancionadora, ara mateix vaig a veure que he d’al·legar aquest cop, fa l’efecte que el SCT ens vol fer pagar sí o sí, jo particularment penso que els diferents escrits d’al·legacions que he presentat (tots extrets d’aquesta plataforma), són impecables i cau per propi pes que no hi ha manera de dur-hi la contraria, jo mateix, de tant llegir-los, he vist que el vuit legal que existia era inmens, dit això, animo a tots els NO PAGADORS, a tenir una actitud més positiva envers les al·legacions que la plataforma ens brinda, tot i que ni jo mateix se si acabaré pagant, i també, que quan parlem de diners les inseguretats i la pressió ens fan dubtar sobre si tot plegat acabará a bon port. Per cert, he rebut carta del´Síndic de Greuges, després d’enviar-li ´l’escrit que aquí es proposa. Bona a sort a tots.

  6. Robert ha dit:

    Hola companys NO PAGADORS;

    Tot just farà una hora que m’ha passat la cartera per casa i m’ha fet el bonic regal de dues notificacions de proposta de resolució del SCT en resposta a sengles al·legacions de dos “novullpgar” efectuats el 20/09/12. Això vol dir que ja em puc calçar les botes perque ja sé el que m’espera per la resta de “novullpagar” que m’ha denunciat el SCT i jo he presentat al·legacions un per un.

    Que no caigui la moral. Presentaré el recurs de reposició que presenteu al web, amb poca convicció de que doni algun fruit però el presentaré.

    Ara el dubte que em queda és si he de fer efectiu l’import de la sanció tot i presentar recurs de reposició o m’he d’esperar a la resposta del SCT a aquest escrit.

    Moltes gràcies i salutacions.

  7. Alexandra ha dit:

    Bones si he rebut una notificació acord especial 7 dies en llista del servei catala que he d’enviar 🙂 Fins ara controlava la situació, xo en akesta no se pas k contestar

  8. Mónica ha dit:

    Ja he pagat la multa, tenia l’oportunitat de pagar 50€ però amb els recurs d’al·legacions m’ho han pujat a 100€, sort que només vaig fer un de no vull pagar.
    Gràcies per fer-nos creure que és podia ressoldre el problema que l’únic que heu aconseguit es pensar que ningú fa res per ningú si no hi ha diners a canvi. La decisió que he aprés en tot aquest any amb la sanció a l’esquena és que resulta car saltar-se un peatge ja que desprès ets el perjudicat perquè ningú t’ajuda

  9. Carles ha dit:

    He fet uns 20 no vull pagar. M’ha arribat la resolució sancionadora d’un, i en tinc dos o tres més de vius. Prenc el risc amb orgull, perquè sinó res no canviaria. Algun comentari derrotista previ fa la impressió que l’ha escrit Abertis … Amb la llei canviada cal trobar nous camins per tombar-los,. El que s’ha fet fins ara és impressionant, i només ens n’han deixat veure la punta de l’iceberg.

Deixa un comentari

