4. Notificació de proposta de resolució

Notificació proposta de resolucióTeniu 20 dies naturals per presentar les al·legacions a aquesta notificació.

Us proposem presentar aquest ESCRIT D’AL·LEGACIONS.

Per presentar els documents segui les Instruccions generals per a tots els documents

A més us recomanem que presenteu una queixa o reclamació al Síndic de Greuges (si l’expedient és del SCT) o bé al Defensor del Pueblo (si l’expedient és de la DGT).

Aquesta entrada ha esta publicada en Documentació pràctica, Peatges, Peatges, Preguntes freqüents. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

36 respostes a 4. Notificació de proposta de resolució

  1. sergi vargas ha dit:

    tinc dubtes de quin model haig de presentar. jo vaig recorre en el seu moment la sancio i he rebut “notificacio de proposta de resolucio”. haig de presentar el model 2 o el model 3? gracies!

  2. Carolina ha dit:

    hola,èncara que hagin passat els 20 dies naturals podem presentar les al·legacions???!!!
    gràcies

  3. maria ha dit:

    Hola!! Quin motiu puc possar per enviar la queixa al SÍNDIC DE GREUGES?????

    gràcies🙂

  4. Marc ha dit:

    Bon vespre,

    M’he llegit tot el document, avui he anat a correus a buscar la Notificació de proposta de resolució. Hi ha una cosa que no acabo de veure clara, i és que al document exposem tots els motius pels quals no estem d’acord amb el que se’ns imputa i que res del que se’ns acusa és cert perquè realment ens vam aturar i enlloc diu què és el que hem de fer un cop aturats. Fins aquí bé.

    Però llavors diem que si no ens accepten les al·legacions, que ens rebaixin l’import de la sanció.

    Si diem això estem dient que si ara m’arriba una proposta de 80 euros en comptes de 100 com l’actual, l’hem d’acceptar, ja que si llavors ens queixem, ens diran que hem posat per escrit i entrat per registre que acceptaríem una sanció rebaixada. És això el que estem dient al document?

    Gràcies per la feina que feu.
    Salutacions,

    • Marc ha dit:

      Bones,

      Us agrairia que em diguéssiu si és que estem tractant el tema, més que res perquè he de presentar la documentació i no sé si heu llegit el comentari o quin és l’estat de la consulta.

      Gràcies

  5. DANIEL ESCARRÀ FORSTER ha dit:

    Bon día, estem esperant respostes, aquesta ultima del 21 de Febrer d´en Marc es molt interessant. Ens podeu dir alguna cosa? Moltes Gràcies.

  6. Marc ha dit:

    No tinc més temps, lamento que la meva consulta hagi quedat sense resposta, jo demà he d’anar a presentar els documents, espero que sigui contestada, sigui quina sigui la resposta, per tal que altres persones en la mateixa situació sàpiguen què han de fer si troben, com jo, incoherent la petició que es fa.

    Crec que esteu fent una molt bona feina i esteu ajudant molt a la gent que no hi entenem un borrall en temes legals i és precisament per això que us fem consultes, perquè ens ajudeu a entendre.

    Salut!

  7. Marcos ha dit:

    Hola, tinc algun dubte a l’hora d’emplenar el document d’al·legacions.

    En la primera al·legació, entenc que haig de posar la data en què vaig presentar l’escrit d’al·legacions anterior (notificació d’acord d’incoació). En la desena al·legació, primer haig de posar una altra vegada la data de l’escrit anterior i després les dades d’una persona que fos amb mi al cotxe (testimoni).
    És correcte?

    Moltes gràcies.

    • Marc ha dit:

      Jo ho vaig fer així si, et responc jo perquè no sé si et respondran, jo encara espero que em responguin la meva consulta. També et diré que pel que respecte a la consulta que faig jo a sobre, per si també ho trobes incoherent com jo, després de consultar amb un advocat em va dir que ho podia eliminar si volia.

      És a dir, tots aquells paràgrafs que fan referència a proposar que em disminueixin la pena els vaig eliminar del document.

      Salut!

      • Marcos ha dit:

        Hola Marc, gràcies per la teva aportació.

        En referència a la novena al·legació, estic d’acord amb tu en què si estàs demanant que et treguin la sanció després no pots demanar que te la rebaixin, ara bé, també em sembla correcte remarcar que l’import és desproporcionat al fet denunciat. Em sembla que modificaré aquesta al·legació i simplement diré que em sembla una sanció desproporcionada sense demanar que em rebaixin res.

        Gràcies!

  8. lluïsa ha dit:

    hola Marc, gracies per la teva autoresposta que a mi m’ajuda també, voldria preguntarte alguna cosa mes… s’ha de pagar aavans de presentar aquesta al.legacio a la proposta de rsolució?
    gracies, espero la teva resposta si es posible avui, ja que dema 21.03 he d’anar a tramitar la ale.legació a Trafic
    Una salutacio

    • Marc ha dit:

      Hola Lluïsa,

      Entenc que no, si pagues ja no cal que presentis al·legació. Aquesta és precisament perquè no estàs d’acord en pagar no? La idea és que si no estem d’acord en pagar l’euro i mig de l’autopista perquè aquestes estan més que amortitzades, molt menys accepto a pagar una multa de 50 euros a una gent que no tenen raó i encara menys quan la multa la tramita un ens públic en nom d’una empresa privada, on s’és vist això? i tot això és el que al·leguem. La proposta de resolució diu que no estan d’acord amb les al·legacions i proposa que pagui si o si 100 euros. Ara doncs, toca fer al·legacions per tal de dir que òbviament no hi estem d’acord i el que no era coherent era que aquí al mig diguem que si acceptaríem que ens rebaixessin la pena, és a dir, que si signem això ens poden enviar una multa de 80 euros i ens l’hem de menjar amb patates perquè ho hem signat.

      Jo no tinc intenció de pagar fins que per ‘Real Decreto’ d’aquesta colla de fatxes encoberts per l’administració pública ens obliguin a fer-ho.

  9. lluïsa ha dit:

    Si, estic d’acord, però havia llegit que si no pagaves no podies al.legar,
    Bé, doncs, endavant!
    graciès i salut

  10. víctor ha dit:

    Així doncs Marc, em d’eliminar la novena i la desena al·legació? Com ho has fet per donar-li coherència al text? No ho acabo d’entendre….
    A part, moltes gacies a tots per l’ajuda!

    • Marc ha dit:

      Hola Víctor,

      jo vaig eliminar tot allò que fa referència a què et rebaixin la pena, simplement. Es comenta a dos llocs si no recordo malament. És la meva opció personal. La opció d’en Marcos també em sambla molt bona, dir que la sanció és desproporcionada sense fer la petició de rebaixa.

      Salut!

  11. Hector ha dit:

    Primer de tot voldria donar les gracies a la gent que gestiona aquest blog, per tota la informació i el servei que dona.
    Dit això, crec també, que es una mica trist que després de mesos..no es contestin les preguntes i suggerencies de la gent, que d’una manera educada i formal, comenta aquí els seus dubtes.
    Salut.

    • Marc ha dit:

      Totalment d’acord amb tu😦

      Jo ja he presentat papers per a les dues propostes de resolució que m’han arribat, de les dues denúncies que vaig rebre.

      Ara tinc pendent anar a buscar a correus un nou document que ve de Trànsit, què serà? Ja us ho comentaré. Com a mínim entre nosaltres podem compartir l’experiència, com aneu la resta, heu rebut respostes?

      Salut!

  12. ANTONIA ha dit:

    ME QUEDA LA DUDA DE PONER EL TESTIGO Y LA QUE PÒNE QUE SI PAGUE BUENO ESTOY UN POCO LIADA SI ALGUIEN ME LO PUEDE EXPLICAR Y PONER UNA COPIA DE COMO QUEDA AL FINAL MUCHAS GRACIAS

    • Marc ha dit:

      Hola Antonia,

      Jo el testimoni si que l’he posat.
      No entenc el que comentes del lloc on diu que si vas pagar, on ho diu això?

      El que diu és que t’estan denunciant perquè no et vas parar i en realitat això és fals ja que segur que et vas parar, si no ho haguessis fet t’hauries carregat la barrera.

      Salut!

      • antonia ha dit:

        pero que testimonio si yo voy sola siempre que he pasado o con mi hija de 7 años . pongo mis datos ???? y luego es eso lo que pone varios mparrafos que si he pagado que si he parado y demas
        .claro que he parado como tu dices marc y luego es la parte de quitar parrafos por lo de pagar menos en la multa he leido que habeis puesto que si lo quitais eso lo hare bueno gracias

      • Marc ha dit:

        Hola de nou Antonia,

        Val, doncs si no hi ha testimonis no hi posis res o treu-ho, no hi posis les teves dades perquè no seria real que tu siguis testimoni de tu mateixa🙂

        Sobre treure el paràgraf de pagar menys, jo personalment ho vaig treure i em vaig assessorar i em van dir que cap problema. La resta, jo no he tocat res, em va semblar coherent tot el que el document deia.

        Salut!

  13. Marc ha dit:

    M’he posat en contacte amb els voluntaris que porten la web de catalunyadiuprou.cat ja que m’estrenyava que amb la bona feina que es fa no es contestés a la gent, no tenia sentit. La qüestió és que reben tal quantitat de consultes que només contestant correus electrònics dediquen hores cada dia, són voluntaris i ho fan durant les hores que tenen lliures cosa que se’ls hi ha d’agrair enormement.

    Vull dir amb això que si teniu dubtes importants feu-los via correu electrònic, a l’apartat de ‘contace’ hi ha les adreces. Aquest espai per tant hauria de servir més a nivell de reflexions i consells que puguem donar nosaltres mateixos a qui estigui en algun estat en què nosaltres ja hem passat.

    Salut!

  14. Judit ha dit:

    Vull donar les gràcies a totes les persones que comenten les seves experiències personals per a que ens puguin servir a tots els demés.
    Jo tinc pendents forces “no vull pagar” a l’espera després de les dues primeres al·legacions i estic una mica preocupada per si al final he de pagar les multes. El que tinc clar que farè tot el possible per no pagar unes multes que considero del tot il·legals i desproporcionades. Demostrem a aquesta gent que tenim més seny que ells i arribem fins al final en tot això utilitzan tots els recursos legals uqe tinguem!

    Ànims a tothom i salut!

  15. Núria ha dit:

    Es que si no ens ajuden, estem perduts. Amb la prepotència amb que actuen, nosaltres no tenim res a fer. O ens unim i fem alguna cosa, o pagarem, no les multes sino tot, tot i tot

  16. susana ha dit:

    Hola , jo també tinc uns cuants no vull pagar i ja m’han enviat resposta a les al.legacions dient que he de pagar….
    Penso tornar a enviar al.legacions, el dubte que tinc es de si ens podem pasar anys al.legant o si poden requisar-me les multes del conte corrent. Sabeu alguna cosa al respecte?

    Gracies

    Susana

  17. Amelia ha dit:

    M’he llegit totes les alegacions i reflexions que feu, pero ningú comenta res sobre el Sindic de Greuges, jo li vaig enviar la mateixa al.legació que vaig fer al Servei Català de Trànsit, tal com incidiquen en aquesta pag.., i curiosament la resposta que he rebut per part del Sindic de Greuges, es que ha aconsellat al Servei Catalá de Transit, que arxivi totes les denúncies amb referencia a aquest tema. Aixo es tot.

  18. núria ha dit:

    hola,avui a casa hem tornat a rebre la mateixa sanció(resolucio sancionadora) a la que ja vaig presentar al·legació fa uns mesos,(al febrero) tinc que tornar a fer els mateixos passos un altra vegada,es a dir, presentar un altre cop al·legació??? gràcies!!

  19. núria ha dit:

    si rebs la resolució sancionadora quins passos s’han de fer ara???gràcies

  20. Isabel ha dit:

    #AFECTATS MULTES NOVULLPAGAR#
    Per ara només som 15 al llistat d’afectats. ON ESTEU TOTS AQUELLS QUE HEU REBUT MULTES, HEU ALEGAT I SE US HAN DESESTIMAT ELS RECURSOS? I els que ja us han embargat els diners de la multa dels vostres comptes bancaris?
    Envieu correu a : afectatsnovullpagar@gmail.com
    La unió fa la força, si és la de centenars d’afectats i indignats la fa més!!!!

  21. Joan Carles ha dit:

    En el meu cas d’aquí a dues setmanes se m’acabava el termini per a fer el pagament de 4 sancions i he vist que els expedients ja estan finalitzats. He fet totes les al•legacions i recursos. Finalment me n’alegro de no haver de pagar les multes, crec que hauria estat una injustícia i una abús més de poder d’una empresa cap als seus clients amb el suport de la Generalitat.
    Em sap greu però que tot això no ha servit per a res. La situació ara és que tots seguim pagant i s’han reforçat els mecanismes legals per a assegurar que una cosa així no torni a passar. N’estic fins els collons de veure com ens prenen el pel allargant una concessió infinitament amortitzada per a omplir les butxaques d’uns quants. On van tots aquests diners i per que ens toca pagar a nosaltres cada dia mentre que molts altres llocs no paguen ni un euro.
    També em té sorprès com ha anat tot això. No he vist ni un breu enlloc en els mitjans de comunicació ni cap comunicat del perquè s’han tancat els expedients. És un pacte de silenci, ningú diu res i ens oblidem de tot això que és el que ens interessa, seguir amb la màquina dels euros funcionant per a benefici de la Caixa i dels 4 polítics i aprofitats de torn. En resum, tenim el país que ens mereixem.

  22. Jero ha dit:

    Veig que ningu comenta res de si el seus recursos son efectius i els hi han tret les sancions de 100 eur… em sembla que aixo no ha funcionat i tots seguim fins al collons dels peatges, pero s`ha de pagar… o no???

    • Marc ha dit:

      A mi no em van servir de res però tampoc vaig pagar per voluntat pròpia, si ho fas ja n’ets. Foten el que els hi rota, jo de moment tinc un judici guanyat i un de perdut amb un recurs presentat i tot i així m’han embargat per les dues, ja veus. No obstant, malgrat no s’arribi enlloc, veig important seguir el procés i presentar els recursos.

      Ara però la cosa ha canviat

Deixa un comentari

