Nota informativa URGENT sobre notificacions defectuoses o absents als #novullpagar

Donat que hem rebut diverses consultes sobre el fet de notificacions defectuoses o absència de notificacions pel que fa els requeriments d’identificació dels conductors habituals dels vehicles que suposadament foren usats per la campanya “no vull pagar” l’equip jurídic de Catalunya diu prou us informa de les següents qüestions:

El SCT esta notificant via edictes a alguns dels propietaris dels vehicles. Això, si pressuposem bona fe, vol dir que no s’ha realitzat la notificació per diverses causes que invaliden l’acte efectiu de comunicació, per això recomanem a tothom que a tall merament informatiu i especialment si esteu en període de vacances fora de casa que visiti la web de Trànsit on podreu consultar si teniu alguna notificació pendent:

https://sede.dgt.gob.es/sede/faces/paginas/testra/testraIframe.xhtml?pagina=consulta.html 

Sols cal que introduïu el vostre DNI i feu la consulta, si la recerca fos positiva aneu al SCT més proper amb les dades obtingudes de la recerca, demaneu el vostre expedient i la notificació corresponent i ens comuniqueu via mail la gestió resultant, recordeu dues coses importants:

-Facilitar via scaner els documents

-Dir-nos si havíeu estat notificats prèviament sense problema via correu ordinari doncs ens ajudarà a resoldre els dubtes davant d’aquesta incidència.

En cas que el funcionari de Transit es negui a donar la notificació i la còpia del expedient, demaneu fulla per reclamació:

1. identifiqueu al funcionari si es possible sinó demaneu pel seu superior jeràrquic;

2. poseu data i hora del rebuig de la vostra petició;

3. us poseu en contacte immediatament amb els serveis jurídics del Catalunya Diu Prou.

Servei jurídic de Catalunya Diu Prou

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies relacionades, Notes de premsa, Peatges, Premsa i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

25 respostes a Nota informativa URGENT sobre notificacions defectuoses o absents als #novullpagar

  1. gabaina ha dit:

    En link no s’hi pot posar el numero de dni enlloc . Almens jo no me n’he sortit!

    gràcies

  2. Lady_blume ha dit:

    a mi em passa el mateix que a la gabaina 😦 on s’ha de ficar el DNI? merci!

  3. Tona ha dit:

    A mi tp m’ha sortit on posar el DNI.. com s’ha de fer?

  4. Victor ha dit:

    Jo tampoc ho tinc clar. A l’enllaç que poseu només diu “Seleccione un criterio de Búsqueda”. Allà s’ha de posar el DNI? Si el poso em diu “No existen resultados para la búsqueda especificada”. No sé si vol dir que no tinc res o que no ho faig bé.

  5. Armi ha dit:

    Obriu l’enllaç i poseu el DNI al requadre de “Buscar”.

  6. Toni ha dit:

    Això de posar el DNI no surt enlloc…

  7. Maria ha dit:

    Jo tampoc me n’he sortit

  8. Mònica ha dit:

    Jo tampoc he pogut!

  9. Marc ha dit:

    Jo he anat a opcions de recerca avançada i he pogut accedir-hi.
    Província: Catalunya
    Tipo: Notificaciones de denuncia
    a Buscar heu de posar el vostre DNI

  10. Jordi Llob ha dit:

    He posat el meu DNI amb la lletra del NIF tot enganxat, a mi si que em surt un resultat, que posa

    EDICTO

    28 de junio de 2012, de requerimiento de identificación de conductor/a en expedientes sancionadores.

    De conformidad con lo previsto en los artículos 77 y 78 del Real decreto legislativo 339/1990, de 2 de marzo, que aprueba el texto articulado de la Ley sobre tráfico, circulación de vehículos a motor y seguridad vial (BOE nº 63 de 14-03-90), mediante este Edicto se notifica a las personas físicas o jurídicas que figuran en el anexo, como titulares/arrendatarias a largo plazo de los vehículos o conductoras habituales que en éste se citan, el requerimiento de identificación de conductor/a que prevé el artículo 65.5.j del Real decreto legislativo 339/1990, de 2 de marzo, por el que se aprueba el texto articulado de la Ley sobre tráfico, circulación de vehículos a motor y seguridad vial, según redacción de la Ley 18/2009, de 23 de noviembre (en adelante LSV).

    Dado que se ha intentado notificarlo personalmente a las personas interesadas sin que ello haya sido posible, la notificación se lleva a cabo mediante este Edicto en el Tablón Edictal de Sanciones de Tráfico (TESTRA) para su conocimiento, a quienes servirá de notificación individual, con la advertencia de que transcurridos los veinte días naturales en que se mantendrá expuesta la publicación de este Edicto en el TESTRA se tendrá por practicada.

    Se comunica que disponen de 20 días naturales a partir de la finalización del periodo en que se mantendrá expuesto el presente Edicto en el TESTRA para facilitar por escrito los datos relativos al/a la conductor/a responsable de la infracción (DNI/NIE/Pasaporte, número de permiso o licencia de conducción, nombre y apellidos y domicilio) al servicio territorial de tráfico instructor, cuyas direcciones constan en el anexo de este Edicto. Finalizado dicho plazo sin que se hayan comunicado los datos requeridos, la persona titular/arrendataria a largo plazo del vehículo o conductora habitual será sancionada pecuniariamente como autora de una falta muy grave, con una multa del doble de la prevista para la infracción originaria que la motivó, si ésta era leve y del triple si era grave o muy grave, de conformidad con los artículos 65.5.j) y 9 bis.1.a) LSV.

    Barcelona, 28 de junio de 2012

  11. pepa ha dit:

    en tinc un de actiu i un no actiu, però a casa he rebut com 10 notificacions que com no hi era no els he recollit i 2 que les van recollir els meus fills. Pero no he fet res ni alegar ni res. que he de fer?

  12. salvador ha dit:

    jo he posat el nif de la empresa amb la lletra i ha sortit una notificació de denuncia
    mai he rebut cap notificació de cap mena per part del SCT
    ara he nadar a transit per notificar el conductor?

  13. xavier ha dit:

    Sembla que va millor posar el cognom, i un cop surt la llista i hi sou, cliqueu l’enllaç de la denúncia, i un cop rebuda la denúncia (sense el nom dels denunciats) premeu a dalt a l’esquerra l’enllaç al pdf on sí hi surten els noms de tots els denunciats

  14. Ramon ha dit:

    pardillos, pero si son los mismos cius los que nos estan cobrando

  15. Dolors ha dit:

    Acabo d´entrar i de posar el meu Dni i he vist que en tinc una del 23 de juny i una altra d´avui mateix. A mi ningú m´ha notificat absolutament res i ara no sé que haig de fer. Em podeu ajudar sisplau?

  16. Marc ha dit:

    es posa on diu criterio de busqueda si diu que no hi ha resultats en principi no hi ha multes.

  17. Sergi ha dit:

    M’han sortit dos expedients però ja estic fora de termini. Què he de fer? He de demanar els expedients al SCT a la plaça Espanya? M’és impossible en aquell horari. Siusplau què he de fer?

  18. Daniel ha dit:

    En el camp “Buscar” posseu el DNI. Si no hi han resultats és que no en teniu cap. Si apareix algún resultat posarà el nombre d’expedient. Tal i com explica aquest blog, si teniu una entrada i no heu rebut notificació via correus, aneu al SCT i demaneu la notificació i còpia de l’expedient. I amb axò us possu en contacte amb juridica@catalunyadiuprou.cat i li envieu els documents que heu demanat.

  19. JORDI ha dit:

    hola jo ne trobat un munt perque ignoraba que es pogues buscar ala web de transit i man arribat sancions sense haber rebut requeriment dema´mateix vaig a transit a veura que em diuen i demanar els expedients.salut

  20. Retroenllaç: 2.2. Notificació d’acord d’incoació d’ofici d’un expedient sancionador per infracció de l’art. 65.5.J | Catalunya //// DiuProu

  21. Retroenllaç: Quin escrit he rebut i què he de fer ara | Catalunya //// DiuProu

  22. Retroenllaç: 2.b. Notificació d’acord d’incoació d’ofici d’un expedient sancionador per infracció de l’art. 65.5.J | Catalunya //// DiuProu

  23. susana ha dit:

    Hola, ja m’ha arribat una resolució sancionadora de 100€, la vull recorrer. Pero m’han aconsellat que em fixi en si trobo algun error en la resolucio. He vist que no posa el sentit de la marxa del punt kilometric on vaig fer la suposada infracció. Sabeu si aixó serìa prou per invalidar el document??
    Gràcies

    Susana

Deixa un comentari

